همه چیز درباره ی ایرپاد

شرکت اپل برای اولین سال 2016 بود که همراه ایفون 7 هدفون بی سیمی بنام   AIRPODS معرفی کرد

ایرپاد علاوه بر ویژگی وایرلس بودن از امکانات دیگری مانند شتاب سنج دوگانه، حسگرهای مادون قرمز، میکروفون دوم برای حذف نویز و … در ساختار خود بهره می‌برد.

در این مقاله به برسی و نکات مهمی درباره ی ایرپاد میپردازیم

روشن کردن ایرپاد :

قبل از هرچیز باید ایرپاد‌ها را روشن کنید. برای روشن کردن ایرپاد باید دکمه‌ای که در پشت جعبه وجود دارد را چند ثانیه نگه دارید

بعد از رها کردن دکمه می‌بینید که چشمک می‌زند و این یعنی ایرپاد روشن شده و آماده اتصال به دستگاه‌های دارای بلوتوث است

وصل شدن به به ایفون :

برای این کار ابتدا قفل گوشی آیفون یا آیپدتان را باز کنید. جعبه ی ایرپاد را نزدیک گوشی آیفون یا آیپدتان بگیرید (دقت داشته باشید که هندزفری‌ها درون جعبه باشند).

سپس درب جعبه را باز کنید که با این کار یک صفحه برای شما باز میشود .گزینه ی Connect را بزنید تا پروسه ی جفت شدن هندزفری شروع شود.

پس از جفت شدن هندزفری‌ها، گزینه‌ی Done را بزنید.

موزیک گوش کردن با ایرپاد :

ایرپادها را از جعبه بیرون آورید. به محض بیرون آوردن این هندزفری‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. دکمه ی On/Off روی این هندزفری‌ها وجود ندارد.

هندزفری‌ها را داخل گوش هایتان بگذارید. به محض قرار دادن هندزفری‌ها، به‌صورت اتوماتیک به صدای خروجی از دستگاه جفت شده وصل می‌شوند و نیازی نیست کاری انجام دهید.

سپس یک آهنگ یا ویدئو پخش کنید تا با هندزفری به آن گوش دهید.

تغییر نام ایرپاد :

برای این کار وارد تنظیمات گوشی آیفون خود شوید و از منوی آن وارد قسمت بلوتوث شوید و آیکون بغل AirPods را بزنید. در این قسمت شما می توانید نام ایرپاد خود را تغییر دهید.

هنگگم زنگ زدن موبایل شماره خوانده شود :.

وارد تنظیمات گوشی شوید و از قسمت Phone آن قابلیت Announce Calls را فعال کنید.

اگر آن را به حالت Always تغییر دهید، گوشی آیفون‌تان به شما خواهد گفت چه کسی تماس می‌گیرد حتی زمانی که هندزفری‌ها را در گوشتان نگذاشته باشید.

اگر آن را روی Headphone & Car بگذارید، زمانی که داخل ماشین هستید یا هندزفری‌تان در گوشتان است گوشی آیفون‌تان به شما خواهد گفت چه کسی تماس می‌گیرد.

اگر آن را روی Headphone Only قرار دهید، زمانی که هندزفری‌ها داخل گوش‌تان باشد و به شما زنگ بزنند گوشی آیفون‌تان به شما اطلاع می‌دهد چه کسی تماس می‌گیرد.

صرفه جویی در وقت حین گوش دادن به موسیقی:

اگر برنامه ی Siri را از طریق قابلیت Double-tap ایرپاد فعال کرده اید آنگاه شما می توانید زمانی که اتصال اینترنتی دارید، موزیک پخش شده را بدون استفاده از دست کنترل کنید. برای این کار کافیست دو بار به بغل هندزفری خود بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا مقایسه