چگونه ویندوز ۱۰ را به ویندوز ۱۱ به‌روزرسانی کنیم؟

ویندوز ۱۱ از طراحی جدید و ساده‌تری با رنگ‌های پاستیلی، گوشه‌های گرد، صدای راه‌اندازی جدید و در کل ظاهری شبیه مک برخوردار است. منو استارت ویندوز ۱۱ از سمت چپ به میانه صفحه منتقل شده است و آیکون اپلیکیشن‌ها در مرکز و کنار آن قرار گرفته‌اند.

ویندوز ۱۱ در حال حاضر رسما در دسترس قرار دارد و اگر دستگاه شما واجد شرایط دریافت آن باشد قطعا قادر خواهید بود آن را به صورت یک به‌روزرسانی دریافت کنید. البته این به‌روزرسانی ممکن است کمی طول بکشد که برایتان ظاهر شود اما قطعا طی روزها یا در نهایت طی هفته‌های آتی برایتان عرضه خواهد شد. اما اگر خودتان با روند آپدیت دستگاه آشنایی ندارید و می‌خواهید این کار را انجام دهید، در این مطلب نحوه‌ی انجام آن را به شما آموزش خواهیم داد

ساده‌ترین راه برای اپدیت ویندوز 10 به 11 اقدام مستقیم از طریق ویندوز 10 است. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:.

استفاده از Windows Update


اول، و بهترین گزینه برای ارتقا به ویندوز 11 استفاده از Windows Update است، ممکن است لازم نباشد هر برنامه کاربردی ثالث یا ویندوز updater را دانلود کنید تا ویندوز ۱۰ را به ویندوز ۱۱ ارتقا دهید، برخی از مراحل ساده زیر را برای ارتقا ویندوز 10 به ویندوز 11 دنبال کنید.



مرحله ۱. اول از همه، روی دکمه استارت کلیک کرده و ” تنظیمات ” را انتخاب کنید.
 

مرحله ۲. در تنظیمات، روی گزینه “Update & Security” کلیک کنید.

مرحله 3. در صفحه Update & Security، روی گزینه “Check for update” کلیکارتقاء به ویندوز 11


مرحله ۴. اگر ویندوز ۱۱ با سخت‌افزار کامپیوتر شما سازگار باشد، در بخش به‌روز‌رسانی بارگیری نشان داده خواهد ش
  ارتقا از طریق فایل ایزو
این روش نیاز به نصب دستی دارد، از این رو این کار پیچیده خواهد بود در این روش لازم است که ۱۱ فایل ایزو ۱۱ را دانلود کنید تا آن‌ها را روی کامپیوتر دسک تاپ یا لپ‌تاپ‌تان نصب کنید.
پس از انتشار می‌توانید فایلهای ISO ویندوز 11 را از وب سایت رسمی مایکروسافت بگیرید، پس از بارگیری فایل‌های ISO، باید فایل تصویر ISO را روی درایو USB یا DVD فلش کنید.

با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که با این کار تمام اطلاعات ذخیره شده در سیستم شما پاک می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که مهم‌ترین فایل‌های خود را قبل از فرمت‌تان ذخیره کنید، پس از انجام این کار، باید راهنمای گام به گام به اشتراک گذاشته شده در نحوه بارگیری و نصب ویندوز 11 را دنبال کنید. بنابراین، همیشه توصیه می‌شود فایل اصلی ISO 11 Windows را از وب سایت Microsoft خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا مقایسه