طریقه ثبت و فعالسازی گوشی  در سامانه همتا

در طرح رجیستری گوشی برای هر دستگاه (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید فرآیند فعال سازی گوشی در سامانه همتا از طریق وارد کردن شماره (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی همتا، برای سیم کارت مورد نظر انجام شود.

اگه قصد خرید دستگاه با قابلتی نصب سیمکارت دارید حتما باید آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد.

برای فعالسازی کافیست مراحل زیرا را مرحله به مرحله پشت سز بزارید :

1)  کد دستوری *7777  را شماره گیری کنید

2) گزینه 2 (فعالسازی ) را تایپ کرده و دکمه ارسال را بزنید

3) شماره سریال 15 رقمی (IMEI)موجود رو جعبه گوشی را وارد کنید (در صورت نبودن جعبه کد دستوری *#06#  را شماره گیری کنید و شماره سرایال را یادداشت کنید )

4) در این بخش شماره سیم کارتی که قصد فعالسازی دستگاه با ان خظ را دارید وارد نمایید

5)در این مرحله کد فعالسازی دستگاه خود را که روی کارت گارانتی تایپ شده وارد میکنید (در بعضی از گارانتی ها روی کد فعالسازی را باید بتراشید تا کد فعالسازی نمایان بشود )

6) بعد از وارد کردن کد فعال سازی همتا، پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیم کارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه این اطلاعات مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

در انتها پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیم کارت ارائه شده می باشد. این پیغام به صورت پیامکی به شماره شما نیز ارسال خواهد شد.

حتما این کار را در حضور فروشنده انجام دهید تا در صورت مشکل داشتن کد فعالسازی قابل پیگیری باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا مقایسه