بررسی دقیق S22 ULTRA

بعد از مدت های انتظار بالاخره شرکت سامسونگ سری گلکسی s22 را معرفی کرد

گوشی که با قابلیت های جدید و جذاب خیلی هارو طرفداره خودش کرده است .

تقریباً از همان زمانی که سامسونگ سری نوت را برای همیشه بازنشسته کرد، کاربران در انتظار تولد دوباره‌ی گوشی‌های نوت بودند

گوشی S22 اولترا سامسونگ بهترین ویژگی‌های سری گلکسی S را با بهترین ویژگی‌های سری نوت ترکیب کرده است. این محصول با ترکیب کردن قلم S Pen، سخت‌افزار و نرم‌افزار قوی و چشم نوازش باعث شده تا هر صلیقه ای و به خودش جذب کند

طراحی و بدنه گوشی سامسونگ S22 اولترا

فریم گوشی S22 اولترا سامسونگ از آلیاژ جدیدی به نام Armor Aluminium ساخته شده است؛ این محصول ساختار بسیار محکمی دارد و قطعات بسیار دقیق روی یکدیگر سوار شده‌اند. گوشی S22 اولترا سامسونگ با صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی و وزن ۲۲۸ گرمی از هر دو گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا کوتاه‌تر، عریض‌تر و سنگین‌تر است.

دوربین گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا

با اینکه چیدمان و ظاهر ماژول دوربین S22 پلاس درمقایسه‌با نسل قبل تغییر خاصی نکرده، مشخصات فنی دوربین‌ها با بهبود همراه شده است. دوربین اصلی یا همان واید از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و لنز f1/8 استفاده می‌کند که به لرزش‌گیر اپتیکال و زوم دوگانه‌ی PDAF نیز مجهز است. دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و لنز f2/2 به‌همراه دوربین تله‌فوتو با حسگر ۱۰ مگاپیکسلی و لنز f2/4 تکمیل‌کننده‌ی مجموعه‌ی دوربین هستند. دوربین سلفی نیز از حسگر ۱۰ مگاپیکسلی و لنزی با گشودگی دیافراگم f2/2 استفاده می‌کند.

قلم لمسی S Pen

قلم سبک و همه کاره در داخل بدنه گوشی پنهان شده است

نسل قبلی سری S سامسونگ، از قلم پشتیبانی می‌کردن. سامسونگ اما این دفعه دقیقاً مثل سری نوت یه درگاه اختصاصی برای قلم S-Pen در نظر گرفته. قلم نوت ۱۰ پلاس تأخیر ۴۵ میلی ثانیه ای داشت. این تأخیر توی Note 20 به ۹ میلی ثانیه رسید. سامسونگ با پرچمدار جدیدش شاهکار کرده و این تاخیر رو به ۲.۸ میلی ثانیه رسونده..

این قلم خیلی از امکانات نسل قبل رو هم به ارث برده است  مثلا با وصل شدن این گجت با بلوتوث به اس ۲۲ سامسونگ، می‌تونین بدون لمس صفحه نمایش با رابط کاربری گوشی کار کنیند یا بدون فشار دادن دکمه های ولوم و یا حتی لمس صفحه، عکس بگیرید  پرچمدار جدید سامسونگ از امکان تبدیل متن دست نویس به متن تایپ شده پشتیبانی می‌کنه. امکان استفاده از این ویژگی جذاب با ۸۸ زبان وجود دارد  متاسفانه اما فارسی در بین اون ۸۸ تا زبان دیده نمیشود

 پردارزنده و گرافیک

تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام از گرافیک Adreno 730 قدرت می‌گیرد؛ شرکت سازنده می‌گوید گرافیک جدیدش می‌تواند ۳۰ درصد عملکرد بهتر یا ۲۵ درصد مصرف انرژی کمتر را ارائه دهد. اسنپدراگون ۸ نسل یک از موتور پردازش هوش مصنوعی نسل هفتمی بهره می‌برد و براساس ادعای کوالکام تا ۴ برابر در پردازش‌های AI سریع‌تر از نسل گذشته عمل می‌کند.

تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 با بهره‌گیری از مودم یکپارچه‌ی X65 از اتصال 5G در هر دو نوع Sub-6 و mmWave پشتیبانی می‌کند و به حداکثر سرعت دانلود و آپلود ۱۰ هزار و ۳۰۰۰ مگابیت‌برثانیه دست می‌یابد.

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی S22 اولترا را در ۴ نسخه‌ی ۱۲۸ | ۸، ۲۵۶ | ۱۲، ۵۱۲ | ۱۲ و ۱۰۲۴ | ۱۲ گیگابایت با رم LPDDR5 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 به‌فروش می‌رسد و از درگاه کارت حافظه نیز برای ارتقاء حافظه‌ی ذخیره‌سازی پشتیبانی نمی‌کند؛

باتری :

مانند گلکسی اس 21 اولترا، S22 اولترا نیز دارای یک باتری 5000 میلی آمپر باتری و شارژ بی سیم است.

تلفن دارای یک فن قدرتمند برای خنک کردن گوشی و جلوگیری از گرما میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا مقایسه