این 5 بازی و حتما تجربه کنید !!

امروزه بازی های ویدیویی و موبایلی فراگیری بسیار زیادی بین مردم دارند و بسیاری از کاربران از این بازی ها لذت می برند و حتی حاضر هستند تا پول های زیادی برای این بازی ها خرج کنند از طرفی با پیشرفت روز افزون بازی های موبایلی شاهد رشد بسیار زیاد صنعت بازی های موبایلی در جهان هستیم همین موضوع باعث شده تا روزانه شاهد انتشار بازی های مختلف اندروید و ای او اس هستیم همین موضوع باعث شده تا در انتخاب بازی خوب و جذاب کمی دچار مشکل بشویم ما در این مقاله 5 بازی برتر موبایلی که در بین بازی های اندروید و ای او اس بهترین رتبه بندی را داشتند به شما معرفی میکنیم .

1 – call of duty (mobile)

بهترین بازی موبایلی را با کال اف دیوتی شروع می کنیم با اینکه مدت زیادی از انتشار این بازی نمیگزرد اما جایگاه ویژه ای میان کاربران پیدا کرده است این بازی توانسته بیشتر از 50 میلیون پلیر جذب خود کند حجم این بازی 74 مگابایت بوده و نیاز به اندروید 5 به بالا است . کال اف دیوتی از جنبه های مختلف یک بازی فوق العاده است

مخصوصا به خاطره گرافیک بسیار بالا و به لطف تنظیمات مختلفی که دارد طرفداران بسیار زیادی بین گوشی های اندروید پیدا کرده است

سلاح‌های بازی نیز تنوع فوق‌العاده‌ای دارد،‌ به مرور با بازی کردن بازی و خریداری بتل‌پس می‌توانید سلاح‌های زیادی را برای شخصی‌سازی به‌دست بیاورید. در زمینه گیم‌پلی و پرک‌ها کال اف دیوتی موبایل اکنون بعد از چند فصل متعدد،‌ دیگر تنوع بسیار زیادی دارد و هرچقدر هم که بازی کنید از آن خسته نخواهید شد. اگر به‌دنبال یک بازی اول شخص با امکانات آنلاین برای تجربه درکنار دوستان‌تان هستید، Call of Duty Mobile اولین بازی‌ای است که باید دانلود کنید.

 2 – PUBG mobile

این بازی موبایلی کیفیت خیلی خوبی روی گوشی‌های اندرویدی دارد. عنوانی که کارش را با یک بازی ۱۰۰ نفره‌ی Battle Royale شروع کرد حال با رشد زیاد به بهترین بازی اکشن شوتر گوشی‌های همراه تبدیل شده است. شما در این بازی بایستی تمام قوا و مهارات خود را برای شکست دادن دشمنان به کار گیرید تا سرانجام تنها شخص باقیمانده شما باشید

3- Guns of Boom

Guns of Boom یک بازی تیمی آنلاین در سبک تیرندازی اول شخص است که توانسته با ایجاد رقابت‌های باکیفیت، همان اثری باشد که خیلی از بازیکنان در پلتفرم موبایل به دنبالش بودند. گیم‌پلی ساده و روان جزو ویژگی‌های اصلی گانز اف بوم محسوب می‌شود که باعث تجربه‌ی لذت بخشی از یک بازی شوتر در موبایل شده است. همچنین سیستم حرکتی بازی اندروید Guns of Boom به‌گونه‌ای است که می‌توانید با حرکت دادن انگشت خود در سمت چپ صفحه‌نمایش، راه‌ رفتن خود را کنترل و با لمس سمت راست صفحه، نشانه گیر اسلحه‌تان را تنظیم کنید.

4- Last Day on Earth

Last Day on Earth ساخته‌ی استودیو Kefir از نمونه بازی‌های موفقی است که توانسته بازیکنان بسیاری را در همان روز‌های اول انتشار، جذب خود کند. حتی با اینکه استودیو‌های بسیاری انواع و اقسام بازی‌های مشابه یا گاهی کپی شده از بازی Last Day on Earth را روانه‌ی موبایل کرده‌اند، باز هم محصول استودو Kefir جایگاه بسیار بالایی در میان بازی‌های اکشن محور آنلاین دارد.

بازی از همان لحظه‌ی ورود به شما نشان می‌دهد که هیچ امنیتی در دنیای زامبی زده‌ی Last Day on Earth نخواهید داشت و هر روز باید برای بقا خود تلاش کنید. اما مشکل تنها در نبرد با انواع اقسام زامبی‌های غول پیکر یا سمی خلاصه نمی‌شود و باید انتظار هرگونه حمله‌ای را از سوی دیگر بازیکنان نیز داشته باشید. Last Day on Earth پر از آیتم‌های مختلفی است که هرکدام تکه‌ای مورد نیاز برای انواع تجهزات مانند موتور یا سلاح‌های جنگی است.

5-  80 days

اینکه بخواهید دور دنیا را ببینید و دائما در حال سفر باشید، خیلی خوب است اما موضوعی که در این وسط وجود دارد این است که بالاخره باید یک نفر همه این سفرها را مدیریت و برنامه‌ریزی کند. در ۸۰ Days شما در نقش همین فرد برنامه‌ریز قرار می‌گیرید و وظیفه دارید تا به Phileas Fogg کمک کنید تا به کشورهای مختلف سفر کند. در این سفر ۸۰ روزه، شما باید دارایی‌ها را مدیریت و مسیرهای سفر را به دقت مشخص کنید. اگر از حال و هوای استیم‌پانک لذت می‌برید، این اثر را به هیچ وجه از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا مقایسه